رفتن حق ادماست!

در قلمـــرو دلــ❤ـــــــ❤ـــــ❤ـــــــ

❤ قلبم را عصب کشى کردم ، دیگر نه از سردى نگاهى میلرزد و نه از گرمى آغوشى میتپد !❤

رفتن حق ادماست!

با تو نیستم

به خودت نگیر.اصلا تو یکی نخون...

دارم با خودم زمزمه میکنم

با خودم حرف میزنم

دلگیرم از ادمایی که میان و میرن

و پشت سرشون رو هم نگا نمیکنن

نمیبینن پشت سرشون به جای کاسه اب

اشک ریخته میشه

به جای خداحافظی بغض میکنن

از تو دلگیر نیستم عشقم

رفتن حق ادماست...



نظرات شما عزیزان:

فتانه
ساعت18:09---9 اسفند 1392
سلام دوست خوبم اره با تبادل لینک موافقم من و با اسم نفس لینک کن بهم بگو با چه اسمی لینکتون کنم

h.a.n.i.e.h
ساعت13:29---25 بهمن 1392
افلین وبت خوجمله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:رفتن,تنهایی,عکس تنهایی,عاشقونه,جدایی,حسرت,نگاه, ] [ 12:4 ] [ فــاز غمـــــــ ❤ ــــــــ ] [ ]